by amanda

| Natur
Ja ni .. Har suttit framför datorn en stund nu, men svarat på 3 sidor med komentarer så har inte hunnit blogga. Plus att jag gjort andra saker emellan. Men först ska jag berätta om min kväll. Efter att jag och Hanna käkat hos henne gick vi hem till mig, fixade oss det sista och gick sen till Päron parken och mötte Rikard. Vi satt och pratade en stund innan vi plingade på Josef och bad han komma ut. Vi träffade Emil, Matte o.s.v Riktigt många var det, stog i centrum, på gångvägen och ah .. lite överallt. Drog hem tidigt, runt 10-halv 11 för att det var så kallt. Skakade typ i min tunna skidjacka och mina converse -.- Menmen, jag och Hanna har sjungit singstar, dunkat musik och haft mysigt. Nu börjar jag bli trött så inom kort går vi väl och lägger oss. Bilder kommer imorgon för sladden är hos mamma. Puss&Kram

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
Amanda Rieem

:D

MissCM

sv: vad menar du med att ditt märke har fler färger? ;D är det äkta Converse?

- Familjen! Vad ska du göra idag då?

mathilda

ja rätt så ganska jätte jobbigt ja ..

Ja den är jätte fin verkligen ! :)

elin - foto -

sv: det är bra ! vad ska du göra idag ? :) <3

Viktoria♥

nu har jag lagt till dig :)

ååh tack så jätte mycket, jag är också väldigt nöjd med den :)



Linda - ndaiL

Gomorron!



allt bra?

C E C I L I A ♥

Sv; Hihi :) ♥



Ja, det gjorde du! :D

N

tack sötnos!:)

soofie

allt braa denna lördah?:)

sv: jodå :)

E M A . W O R L D

okej:D jorå det är super bra:D

ronja

fin bild :)

Beatrice Jakbobsson [foto]

nu är det helg, skönt va ? :)

sandra

fin bild!

L I K E S O F I E [foto]

- jag va med sara, själv då? :)

josefine

fint foto :)

Dolly

tack gumman

w :)

händer idag då?:)

clara

Ajdå!:(

Tack du!:)

sofia

samma:))

D A N I E L A ♥

- det är de verkligen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: