by amanda

| Vardag
Hej på er ! Jag är hemma hos Hanna just nu och väntar på att middagen ska bli klar. Efter skolan slutat gick jag och Hanna hem till mig, åt nudlar och kollade på tv. Runt 5 tror jag åkte vi in till stan och mötte Hannas mamma för att köpa present till hennes kusin. Och nu är vi som sagt hemma hos Hanna för att äta och hämta grejer. Efter det drar vi hem till mig för att fixa oss och sen dra ut och träffa några. Jag tror jag vet vilka vi ska träffa, men är inte säker så berättar senare. Vi sover hos mig ikväll så vi hörs när vi kommer hem. Puss&Kram

bild tagen i somras
D A N I E L A ♥

- laserdome är ju så jäkla skoj, bara de att man blir så svettig haha:D

ELLA GRÖN

vad ska du göra ikväll då?:)

mathilda

hon mådde helt enkelt inte bra , och hade inte psyket nog att kämpa .. jag vet inte varför bara .... depp man blir när man pratar om det alltså..

SANNA

hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

Viktoria♥

härligt :) de kommer från Nelly :)



btw ska vi följa varandra på bloglovin? :)

cindy

hehe aa :)

Hanna

jag älskar dig obeskrivligt!

Amanda Rieem

rösta gärna på min outfit kolla inlägget med fredagens outfit, där finns en länkE!



hade bra Amanda!

FowZie

sV; ne men äre såå ^^

Linda - ndaiL

vad gör du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: