by amanda

| Vardag

Tja fan ! Åkte till stan efter skolan med Annie och Elin. Kollade på skor, jackor, jeans och bla bla. Åkte hem ganska tidigt, runt halv 4 för mamsen fyller ju år. Jag har precis hjälpt henne med mat, dukning och tårta. Snart kommer mormor och senare farmor och perre, mys. Vi hörs senare. Pussar amanda <3
vicky <3

Nu har jag svarat på frågorna till frågestunden! :D



Titta, vad du fick för svar på dina frågor <3

ange

haha, jaa. <3<3

E M A . W O R L D

haha :D allt bra?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack så mycket! :D

Ska nog ha det ;)

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: jo helt okej :)) sj då?

Viktorias dagbok

okeej :) ja visst är de snygga :) gillar dem jätte mycket :)

Anna med A

mys (:

FlizanLizan

sv: okidoki, jag pluggar ;)

soofie

sv: naice =)

sandra

aha okej, där har jag en kompis som bor :)

Anonym

fin =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: