by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar ! Sov morgon idag och börjar 08.55 :) Just nu sitter jag och dunkar musik + äter frukost. Jag ska strax börja sminka mig och fixa håret. Denna skoldag blir ganska nice, slutar 14.05. Mamma slutar runt 4 och då ska jag hem för att fira henne. Precis, världens bästa mamma fyller år idag. Grattis, jag älskar dig enormt ! Men nu måste jag resa på min stora rumpa, vi hörs senare ! Puss på er ♥
L I K E S O F I E [foto]

- jag gjorde inte så mycket, du då? :)

fanny

yepp=) göra idag då:?

Anna is the shit!

allt bra? vad har du för dig?

toves träningsblogg

varför skulle jag inte det?

O L I V I A T H E B E S T

okej :) varit me kompisar osv :)

Dolly

nice

stephanie isabell

grattis till henne

cindy

samma stad, men annan område :)

Linn :)

lugnt :d

Felicia

härligt, jo bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: