by amanda

| Vardag


Åh, kolla vad snyggt ! Dröm outfiten till vinter ? Grr säger jag bara :O

Men nu ska jag börja göra mig klar för det bär strax av till Norrtälje. Gästerna kommer runt 5 så jag hinner nog slänga in något inlägg innan dess. Vi hörs senare. Pussar <3

Fanny

Jag gillar verkligen den där outfiten! :D



Svar: Vad kul! :D

Emma Olofsson [FOTO]

Jätte snyggt!:D <3

Anna med A

det är skönt :)

M A L I N :)

haha neee :P !

Maja

Älskar sånna halsdukar!

sv; Härligt! Det är rätt bra här med :)

- Jag har just nu "dagens blogg" vill du vara med?

kram.

soofie

sv: brillorna :), och är full på varje bild haha! f

zelda - bloggarnas bloggtipsare

Hej där! Behöver du nya bloggar att läsa? Eller vill du bara bygga på blogglistan lite? Då ska du besöka zeldaz.devote.se. Vi tipsar om alla sorters bloggar – mode, foto, vardag och allt därtill. Vad väntar du på?

Besök oss nu ! ;) psst: du kan även tipsa oss om din egen blogg! alla bloggar som tipsas kommer upp på bloggen!



/ zelda & alexandra - bloggarnas bloggtipsare

u name it

Bristningar? SO WHAAAAAAT !? läs om vad jag skrivit inne på bloggen ---> http://cccarroo.blogg.se

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv,. vad bra :D

jo det är bra här med!



det saknas tre stycken :P

Josefine

Hejsan, nu har jag frågestund på min blogg.

Du kan fråga om allt och få svar på det.

Bara kör hårt!



Är du inte intresserad, så får du ursäkta mig och fortsätta ha en väldigt bra dag! :)

Kram, Josefine.

Josefine

sv: jaa! :D

snygg outfit de där hade vart!

JOSEFIN GARD

varsegod och tackar :D



Viktorias dagbok

jag har såna skor :) de är de bästa skor jag någonsin köpt! Älskar dem :)

Josse

okej, det låter bra :D

Dolly

åååå vart e skon ifrån ?

ronja

sv: aa :)

snygga skor!

E M A . W O R L D - VINN EN DESIGN

inte alls:Dq

sofia

jodåå, okejj va bra:D

Felicia

älskar skorna :)!

aww

trist å höra :/ <3

Therese

Mm:)

Erika

sv: Mjo, får göra det ;p

Fanny

Svar: Så lite så :D

my elfstrand

skitsnyggt gumman! :)

therese

gillar både skorna och tröjan starkt! :) fint!

Josefine

Sv: Hehe, det kommer väl frågestund någon annan gång :D

kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: