by amanda

| Vardag

Grattis till Viktor sötnos !

Hello :D Jag har precis kommit hem. Har varit hos mamma och hämtat kläder + min dator och lite annat, men nu är jag äntligen hemma. Idag efter skolan åkte jag, Filippa och Yosra till Bagis för att köpa en sak åt Yosra. Efter det gick vi hem till Filippa, gjorde toast och drog sen ut till Tråget (en park) och chillade. Efter en stund kom Rikard och Josef och hämtade oss. Så vi åkte hem till mig och lämnade min väska och sen vidare hem till Rikard där även Emil, Erik och Matte var. Vi hoppade studsmatta och så innan vi alla drog till fattig. Yosra drog hem och efter en liten stund gjorde även Josef, Filippa och Matte det. Så jag, Rikard och Emil var med Yosra och hennes syster Olfa en stund. Sen drog dom och vi var i någon tvättstuga. Efter det gick vi hem till Emil. Gjorde inget speciellt, satt typ och pratade. Sen blev jag hämtad och ah .. Nu ska jag svara på komentarer, men vi hörs nog senare. Pussar amanda <3

cindy

hmm, råkade tar bort nån kod på gamla blogg o vet inte hur man skaffa tbx det så.. :/

Therese

Jag vet...men jag hinner aldrig åka till gymet längre...

Dolly

ja minns inte thihi

A D E L I N A

sv: samma här! Längtar redan tills nästa helg =) vad gör du?

elin

åh, studsmatta är för himla roligt!

L I K E S O F I E [foto]

- höhö tack! :D

Vendela Klangö

sv: :)

soofie

sv: ja :D, ja :)

M A L I N :)

Mycket fina ögon :D

Amanda

Jaha okej ^^ Men du... vad tkr du om min bloggadress?

N

aw tack :)

sofia

aa:D göra idarrå?

trolla

Allt bra med dej idag? :)

Becca

snygg design.. fixat den själv?

sandra

det var så lite så :)

FowZie is back again..

saknar er läsare, och den egna uppdateringen

hoppas ni inte glömt bloggen!



popssR'

/ FowZie

http://feliciaaulen.blogg.se

ronja

sv: tack :)

jättefin ögon du har! :)

toves träningsblogg

tjena !:)

allt bra med dig?

Therese

Ja..

FowZie

sv; härligt att du e med :D

popssR'



/ FowZie

http://feliciaaulen.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: