Arg som ett bi är bara förnamnet

| Djupt

Jag orkar inte med det här ..
Ena dagen är allt jätte bra, andra dagen vill jag bara lägga mig ner och dö.
Du har blivit så konstig. Och allt är såklart mitt fel ..
Du skyller på mig hitan och ditan. Jag har gjort det, det och det.
Det är alltid jag, jag jag. Hur orkar DU ?
Varför skäms du inte när du borde göra det ?
Jag hade helt klart gjort det om jag var du.
När jag kollar på dig ser jag bara yta.
Hård och kall, en spelare.
Du spelar ett spel som ingen annan förstår.
Jag är så arg på dig just nu.

Therese

Mm:)

M A L I N :)

hihi :D

Therese

Pluggat. Dd?:)

M A L I N :)

Det blir nog att se på tv :D

Therese

Okay:)

Therese

Inte mkt...slutar 16:55 imorgon,så det blir plugg. Dd?:)

soofie

sv: farfars bror :), ja :D

Therese

Tydligen får man:/ Nice!

Dolly

låter inte direkt kul..

sandra

jag har varit i stan med några kompisar, vad har du själv gjort? :)

Therese

Jag går Barn och fritids programet,första året. Praktikserar på ett dagis 1 gång i veckan,bara på tisdagar. I morgon är det en vanlig skoldag:P:)

Fanny

Svar: Vad bra! Tack det har jag :)

fowzie

sv; vart hemma från skolan för att krya på mig :D

sandra

okej, orientering låter inte så roligt :P det var ingen favorit när jag gick i skolan :P

soofie

sv: ah "/ min första begravning har inte velat gå på någons men nu vart jag tvingad haha xD

Therese

Mm:)

M A L I N :)

dol är bara på fredagar :P

Fanny

Svar: Jag har pluggat, själv?

ronja

fin bild!

Jennifer

fin bild :)

Becka

Vilken fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: