amanda ♥ hanna

| Människor





haha, oj ! blundar, fick sol i ögonen :D

cindy

aha oki ;D

Fanny

Svar: Jag är med en kompis nu :D om nån timme ska jag på middag hos några, själv? :)

H A N N A ★

japp, haha, de tycker jag med :D

ELLA GRÖN

jaha okej, vad kul! nej, jag låg bara hemma och såg på idol, finns inte så mycket mer att göra här i skogen;)

sarah ;)

Hej! :)

Jag & Marilyn har gjort en cover på White horse! Skulle gärna vilja höra vad du tycker! :)

Inlägget finns i min blogg!

Kram på dig!

hanna

fina bilder hihi :$

älskar dig! <3

C E C I L I A ♥

Ojojoj, den där koftan har jag också :D Den är ju skit snygg!



Haha jafan, STEFFE! Nä,det var inte steffe ;)



Ska jag ta den där biten en gång till om att våra farsor har gått på gymnasiet tillsammans? Hahahaha :D ♥

L I K E S O F I E [foto]

- höhö ja :D

Therese

Se på film. Dd?:)

soofie

allt bra idag?

sv: ja =),

Therese

Nice:)

L I K E S O F I E [foto]

- tack!

Cajsa

massor inför krogshowen då min grupp inte behagar att hjälpa till..

Josse

Nu är jag tillbaka igen ;) Just so you know! Vad tycks om den nya bilden förresten? :)

Therese

Ha det så kul då:)!

Cajsa

jo....det gör det verkligen!

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: