allt har en mening ..

| Djupt

Det finns stunder i livet då man mår riktigt riktigt bra. Perioder då skrattet kommer från hjärtat, när glittret i ögonen är äkta, när leendet når ända upp till ögonen. När man kan vara sig själv, utan att behöva göra sig till för att inte såra andra. Att slippa behöva pressa fram ett leende är en otroligt skön känsla. Det krävs mycket för att nå fram dit. Mycket tårar, slit och vilja. Man måste stå upp för sig själv, våga gör saker man inte skulle våga i vanliga fall. För när allt kommer omkring, så är det värt det. Att få må bra, slippa ångest, klumpar, är något vi alla drömmer om. Livet är inte alltid lätt, men det gäller att se allt från den ljusa sidan. Allt sker av en andledning och det finns något possitivt i allt. Man lär sig av sina fel och misstag, man tar åt sig för att sen kunna bearbeta och göra bättre nästa gång. Det är så det fungerar. Det är så det är, oavsett om man vill inse det eller inte. Allt är upp till dig, du måste bara våga ta steget.

Anonym

sant!

D O L L Y

:) ja

w :)

ah :)



vad gör du?

soofie

sv: =)

Fanny

Svar: Jag måste plugga, och så ska jag vara barnvakt :)

angelica

fin! :)

maisah

sv : okej lycka till !

Anna med A

ja det hoppas jag :)

Tova

varsågod :)

toves träningsblogg

tack så mycket :) är själv väldigt nöjd

C E C I L I A ♥

Sv; Hehe jaa, jag har ju inte heller sett alla bilder än :D <3



Får jag träffa Emil någon gång då? Kan inte vi försöka ses på höstlovet, om du inte har så mycket planerat då? :) ♥

L I K E S O F I E [foto]

- härligt, helt okej.

D O L L Y

inga planer alls typ

Amanda Rieem

nu är vinnaren i dagens blogg utsedda kika in!! :D

carro

riktigt sant! bra skrivet :)

Anonym

sv: Härligt, jo det har jag väl haft :D

Regina

;D

LINDAVIOLA!

Så sant, så sant! Bra skrivet!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: