by amanda

| Vardag


Det söndag och det har verkligen kännts i hela kroppen. Jag har varit trött hela dagen och inte orkat göra någonting. Och som ett plus i kanten har jag jätte ont i halsen. Menmen, livet går vidare. Imorgon är det skola och konstig nog ser jag faktiskt fram emot det. Jag har inte varit i skolan på 2 veckor. Det finns många jag har saknat där. Som man är van vid att träffa varje dag men som jag inte träffat .. Imorgon efter skolan ska jag vara med Filippa. Jag vet inte vad vi ska göra, vi får se. Men vi hörs imorgon. Puss&Kram


Veckans planer;

Måndag - Filippa och julpyssel.
Tisdag - Inget planerat, plugga ?
Onsdag - Bio, Harry Potter.
Torsdag - Kolla på julklappar.
Fredag - Shoppa med Ida !
Lördag - Inga planer.
Söndag - Chilldag.

ELLA GRÖN

haha ja, det gör jag:D

Viktoria♥

okej mysigt :) just nu tittar jag på tv och svarar på kommentarer :) har du haft en bra helg?

hanna

Fin blogg:)

u name it

SV: Jorå :)

Linda - ndaiL

Okej!

Va bra att du fick se den nu då!

Linda - ndaiL

vad gör du?

MATHILDAAZ ღ - vinn armband

SVAR Toppen helg :D

Viktoria♥

okej vad härligt :) jodå min helg har varit kanonbra :)



fin bild du har, du är jätte söt :)

angelica

sv åh tack! :)

Viktoria♥

aaaw tack så jätte mycket sötnos :)

Anonym

Jag ska sova nu!

sandra

okej härligt :)

jo det är bra med mig med

bella

fin blogg :)

linnea

snyyyyygg blogg asså,

vad gör du då ? :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: