Svar på frågorna, sista delen

| frågestund
sofia: Vad tycker du om dessa bloggare:
Kissie?
Kenza?
Paow?
Dessie?
Gaybloggen?
Blondinbella?
Det var min fråga, hoppas att du svarar på den :)
Svar: Klart jag svarar ? ;)
Kissie - Patetisk och överdriven.
Kenza - Riktigt grym !
Paow - Bästa bloggaren.
Dessie - Söt men lite för mycket ibland.
Gaybloggen - Ingen komentar.
Blondinbella - Vet inte riktigt. Men inget negativt. 


N: vilka bloggar läser du?:)
Svar: Dagligen läser jag Filippa, Ida, Hanna&Elin, Annie&Linn, Ellen, Cecilia och Paow.

o l i v i a t h e b e s t: vad för 3 saker skulle du ta med till en öde ö ? :D
Svar: Jag skulle ta med mig en båt så jag kan åka hem, en kompis och musik :D


Anonym: roligaste tjejkompis?
roligaste killkompis?
Svar: Tjejkompis är Annie. Killkompis är Micke eller Erik.


linda: Vilka är dina närmaste vänner nu?
Hur bra självförtroende har du på en skala 1-10?
puss sötnos! :D saknar dig
Svar: Mina närmaste är Filippa, Annie, Elin, Hanna och Ida.
Självförtroende är nog en 5. Självkänslan är mycket bättre.
Jag saknar dig med, puss!


C E C I L I A ♥: Vilka är dina närmaste vänner? :)
Och vad är det bästa med att blogga tycker du? :D <3
Svar: Mina närmaste är Filippa, Annie, Elin, Hanna och Ida.
Det bästa är att man kan skriva exakt vad man vill, och all respons :)
w :)

ah:)



vad gör du?

sofia

hihi, tack för du svarade på mina frågor :D

A D E L I N A

Nu är dagens blogg utsedd! Kika in på min blogg för att se om det blev du =)

LINDAVIOLA!

sv; :).

Fanny

Svar: Vad bra, samma här :)

angelica

sv åh tack! :*

C E C I L I A ♥

Aha... så du läser inte min blogg dagligen? :( ♥

clara

Ja:)

Laila

Hm vet inte riktigt :P burkar inte läsa deras!

mathilde!

vad blir det i helgen då?:)

D A N I E L A ♥

- okej, nej jag bara tar det lungt och är med en kompis:)

L I K E S O F I E [foto]

- tacktacktack :D

liindblaads

hehe jag ville inte heller de :P

C E C I L I A ♥

Haha fan amanda, det är något skit konstigt i min meny högst upp som fan inte vill bort ! Vet du vad det är ? jag råkade gå in och fixa, trixa lite i kodmallen :p </div>http://publishme.se/1603251/settings/theme/templates/ <--- sådär står det :S

C E C I L I A ♥

Sv; Jag lyckades återställa allt och göra det lite annorlunda =) Blev det bättre? :D



Haha, tack kusiiin ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: