jag börjar tvivla ..

| Djupt
Riktiga killar ljuger inte.
Riktiga killar sviker inte.
Riktiga killar sårar inte.
Riktiga killar finns nog inte.
guevacci

haft en bra start i veckan annars? :)

D O L L Y

haha de sant, riktiga killar finns inte.. endast i fantasin

Linda - ndaiL

tack!

sandra

nja min dag har inte varit sådär jätte bra, hur har din varit?

wilmaaa

oki, snackar med folk på msn osv:)

daniella ♥

sjukt bra skrivet,

killer kan vara skit ibland.



/daniella♥

Q E N D R E S A

Nope :)

linn

tack så mycket!

Ett år om precis två veckor :) hihi

mathilda

Förlåt för sent svar ! Vart mycket på G !



haha jaa tyvärr ,försöker sluta :)

matilda

ne jag har varit i skolan och pluggat :)

Sara - Only me

sv. de är väl bra (:

ange

Fin dikt <3

H A N N A ★

okej, såbra då :) sådär känns de för mej åxå ibland..

Fanny

Bra skrivet! :)

Anonym

kolla in min blogg:D!

Cornelia

Fan vad fin bild amanda! <3 :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: