så är det ..

| Djupt

ta aldrig andras löften på allvar,
och ta inte åt dig av alla vackra ord.
löften kan brytas, och ord kan vara lögner..

hannaa

fina bilder!



delta gärna i min veckans blogg som är igång nu (:

D O L L Y

absolut inte... köpte nyligen en HH vinter jacka till min man...

wilmaaa

yes:)



vad gör durå?

Anna med A

sjukt gott :)

aliiiiiiiiiice

sv; tack <3

Q E N D R E S A

skönt:) jo det är bra

guevacci

det va dunder!

H A N N A ★

jodå, min dag varit bra :) själv då? :D

guevacci

filmkväl hade jag :)

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

C E C I L I A ♥

HELT rätta ord !



Sv; Ja, det blir skit bra :)

Vi kan ju höras på sms också <3

Caroline

mysigt :D

linn

tack så mycket :)

miss P E

Härligt!!

Anonym

sv: okkej

fin bild <3

Netty♥

sv' håller med dig :)

N U D J J A S

<3

Anonym

vad kul att det finns människor som tycker att det faktiskt är en bra ide,:) vilken mysig bild!

E M I R A

sv: ja grattis till henne :)

L I K E S O F I E [foto]

- Skolan, själv?

sara - only me

sv. yeah :)

hur är dt?

matilda

samma här :) ska du hitta på idag då ?:)

sofia

Okejj, sitter i skolan :D

Fanny

Svar: Tack så mycket! :D

felicia

fina bilder!

Vad för slags canon är det? :)

icethorslund'

Hey , jag behöver en riktig hjälp av dig.

Klicka fram till min blogg läs senaste innlägget och

skriv vad du vill se av i min bblogg,



kram !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: