Minnah Karlsson !

| Vardag

Hon är så j*vla grym ! Hoppas hon vinner hela skiten :D
Kommer börja gråta om hon åker ut ikväll seriöst ?
Kolla bara ? Här är mina favorit uppträdande hon gjort.

Fanny

Hon är min favorit också! :)

PAUSE

tycker att Olle är grym :D

N

sv: tack :D

ska du göra ngt spec i helgen? :)

PAUSE

fast egentligen tkr jag att alla är duktiga :D

josefine

sv; tack :)



den har vart bra :)

Linda - ndaiL

vad görs?

soofie

sv: taack :D allt braa?

sofia

göra imon då?:D

angelica

sv har feber, haha :)

sofia

hehe samma :D

felicia

Oj... Jag tycker att hon sjunger rätt alldagligt. Fast hon är inte dålig :).

Mikkiih!

sv : tack

min mail är [email protected] <3

fin blogg föresten ^^

nath

Hon är riktigt bra :) Tror även fall hon inte vinner så kommer hon att göra musik ändå



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: