jag visste det hela tiden

| Djupt
Nu har jag fått det klart för mig. Mina frågor är besvarade och jag kräver inget mer. Jag tänker göra allt jag kan för att komma över dig. För att glömma dig. Jag tänker spendera min tid med något sysselsatt hela tiden. Jag tänker inte ha en massa tid över, då tänker jag för mycket eller skriver något dumt. Och du, ta inte allt jag skriver till dig så seriöst. Jag är mest nyfiken på vad du kommer svara .. Jag tänker inte fortsätta som förut. Jag kommer inte att träffa dig, även fast du är med mina kompisar som jag ska träffa. Jag kommer se till att jag slipper det. Du & jag, vi var inte menade för varandra. Så enkelt är det. Inget att haka upp sig på. Jag är ledsen över att det blev som det blev. Det var du som valde det. Och jag står för konsekvenserna. Jag har bestämt mig, alla har rätt. Jag tänker lyssna på vad dom säger. Du är inte värd mig. Jag förtjänar någon som älskar mig för den jag är. Tack och hej !
clara

Hih;:)

emelieemelie

Tack för din röst i look of the week tävlingen :)

ha en fin södag!

C E C I L I A ♥

Så jävla bra skrivet kussen ! Du är verkligen inte värd honom, du kan få någon så jävla mycket bättre. DU är så jäkla fin och vacker, varenda jävla snubbe skulle göra allt för att haffa dig ;) Du är guldvärd! Fatta hur kul vi ska ha på tisdag :D ♥

Erika

Vad har du för dig nu? :)

N A D J A

haft en bra helg?:)

kajsa

Fin blogg du har :-)

liindblaads

Jahaa :(

ronja

fin bild!

Cattis "hejcattis" Gustafsson

Nu har jag svarat på din fråga på frågestunden.

// http://hejcattis.blogg.se

PJOHANNAS

»SVAR: Vad gör du? :]

ELLA GRÖN

tack så mycket!:)

Emma-FOTOBLOGG

Välkommen in till min nya blogg!:)<3

simone

ser häärligt ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: