jag saknar dig ..

| Djupt


Jag saknar dig så det gör ont.
Det värker i mitt hjärta.
Jag vet inte vart jag ska ta mig till.
Jag vill ha dig här hos mig igen.
Tätt intill, andandes mot min hals.
Men det var nog bäst att det blev som det blev.
Man lär sig något utav allt. Även det här.
Men tack för tiden. Det var underbart.

ange

mm

clara

Jo lite, faktiskt. ;)

Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: tack :D

Netty♥

sv' hehe ja :)

Netty♥

sv' haha nej inte speciellt:)

ange

Japp, supermysiiiggt <3

D O L L Y

va kul.. vad ska du göra ute?

emelie ★

fin blogg! :D

L I K E S O F I E [foto]

- så lite så, tack själv!

ah :/

sandra

sv: njaa känner och känner :P Hennes familj bodde i samma hus som oss förut och sen umgicks min syrra och hon ett tag när dem gick i samma klass :P

Julia

Härligt! hur mår du annars? :)

MADDES

Vad hittar du på ikväll? :)

FowZie♥

sV: naw det värmer riktigt mycket att se att det finns folk bakom än. dock har jag blivit blind för vilka som är mina riktiga vänner och vilka som kommer med dessa påhopp. svårt att förlita mig till folk . men försöker ta mig igenom varje dag. det svåra är att jag inte mådde bra sen innan av andra anledningar och var i en depression när dessa påhopp startade. så detta blir extra tungt.

men tack för alla ord, jag är förmycket av en vinnarskalle för att ge upp i denna kamp! <3

sofia

hihi, samma :D

Marica

Va fin header! =D ;))

Hur har du det idag då? =D

H A N N A ★

tack :) ;)

aandrrea

fan va snygg blogg du har! assp själva layouten!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: