jag älskar dig

| Djupt

Oavsett hur mycket jag skriker på dig.
Oavsett hur otrevlig jag är mot dig.
Oavsett om jag skiter i allt du säger.
Så uppskattar jag allt du gör för mig.
Din betydelse för mig går inte att sätta ord på. 
Du har lärt mig så mycket här i livet.
Du är världens bästa. Du är min mamma.
Och jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå.

ronja

fin bild :)

ronja

sv: tack :)

Viktoria♥

okej gött :) jodå det är jätte bra med mig också :) vad hittar du på nu då?

ELLA GRÖN

tack så mycket!:]

soofie

sv: ah :D, själv dåe?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa det är den ;)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack :)

Aline

konstigt .... kan du föörsöka skicka till min

andra mail?: [email protected] ?

kontakta min blogg om du har gjort det!:)



tack på förhand

u name it

SV: Yez, allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: