Intresserade ?

| Vardag

Sålda !

Min syster säljer sina uggs just nu.
Är det någon som är intresserad så kontakta mig på
[email protected] eller skicka en komentar.

Aldrig använda, original.
Dam, storlek 39.
Köpta i Sydney, Australien.
700 kr, men öppna för förslag.

De ser bättre ut på än på bild !

janelle

söt blogg. hur mår du? gjort idag? :)

L I K E S O F I E [foto]

- japp :/

Tina

Snygga skor!! Kramis

Tina

Inte min storlek =( Kramis

ange

:P

Anonym

händer ikväll:)

ebba

Ser riktigt sköna ut! Fin blogg!

Anonym

typ ingenting

tack:) SNYGG DESIGN:)

ange

jaa, lite, håller med. Fast jag hinner typ inte i helgen men jag ska inte tända den o så förens då :D

Dilan Dilir

fina! Gillar inte uggs,annars är priset bra! :)

L I K E S O F I E [foto]

- Tack det ska jag! :)

ange

Tkr du jag skulle ta kort på den släckt lr vad? :O

ebba

sv: Tack så hemskt mycket! Är tyvärr för tillfället helt pank.. Allt bra annars?

Anna med A

ja :)

ebba

Sv: Jo, tack det är hyfsat nu i vintervädret!

fanny

okejokej, hittade du något då=)?

ebba

sv: Du har helt rätt, det är mysigt! Mycket te blir det nuuuu



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: