fuck you

| Djupt

Inlägget raderat !
Jag känner mig så jävla värdelös.

D O L L Y

tack gumman

sara

sv. han är bra :D

Fanny

Är det en tjejkompis eller en kille som gör så mot dig? Han/Hon har i alla fall sååå fel, du ska inte låta dig tyckas ner. Han/hon har säkert bara en dålig självkänsla och behöver få andra att må dåligt! Stå på dig för du är så mycket bättre!<3



J I L L I Z

sv: awwwww taack :D :D :D <3<3<3 hoppas du kommer fortsätta läsa min blogg :D<3

C E C I L I A ♥

Vilket inlägg? Vad är det som har hänt?? Berätta nu! :o



Det var as gott ! :D♥

Fanny

Svar: Okej, han är inte värd dig! :)<3

PJOHANNAS

Fin blogg!

L I K E S O F I E [foto]

- Vad gör du? :)

liindblaads

vrf radera?

PJOHANNAS

»SVAR: vad görs? :)



du är inte alls värdelös!

Fanny

Svar: Varför tvekar du då? :/

C E C I L I A ♥

Sv; Det kunde jag fan räkna ut med knäna! Vad har han gjort nu ?? <3



Vi kan ta det sen! ♥

J I L L I Z

sv: ååh så kuul :D :D hihi <3<3

D O L L Y

krama om



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: