Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan

Tyler Cage får samhällstjänst på en konstskola för att ha tillsammans med några kompisar brutit sig in där och vandaliserat. Tyler Cage får jobba i skolan då, för att betala alla skulder. Där träffar han på en tjej.

tryck här för att kolla på trailern.

En helt otroligt bra film. Och Channing Tatum är en av de snyggaste män vi har här på jorden! Den är helt klart värd att se. Jag skulle lätt kunna säga att det är en av mina favorit filmer just nu. De dansar så bra, så jag blir seriöst avundsjuk. Ni missar något om ni inte ser filmen !

bild lånad från google

ange

mmm, har du objektiv till din kamera? :D

maisah

sv : Varse !



allt bra med dig ? :)

Anonym

http://pinksnow.blogg.se

nadjamelzen

jadu trött är nog det rätta ordet :)

jussadussah

Skit söt blogg ;D



Vad tycker du om mina glasögon ? :d

Viktoria♥

ett lagerjobb :) Vet inte så mycket om det än men får reda på mera i morgon :)

ee

åh jag älskar den filmen !

Sv; Tack världens finaste! ♥



Det betyder verkligen jättemycket för mig! Du ska få se det sen :D

Jag vill verkligen träffa dig !



Kan du träffas någon dag den här veckan förutom imorgon? :) v

Sv; Onsdag spikar vi tycker jag fööfan! ;) Eller vad säger du kussen? :d <33



aww

hiih: allt bra?

sofia

hur länge praoar du ?:D

L I K E S O F I E [foto]

- Ja sjukt kul :D

Sv; Härligt ! <3



Jag tycker vi drar hem till mig då fan :o eller kärrtorp? Du bestämmer :D ♥

aww

Härligt! :) Jo, de e ok.

mel

de är gifta på riktigt :)

sofia

okejj, vi har en vecka :p

eerika

Ja, eller alltså det brukar ju vara mycket mer sen när det är vinter på riktigt:)

Sv; Just fan, tönten hänger här...

Jo men det är klart vi åker till kärrtorp :) Jag kan ju möta dig vid skanstull för du praoar där fortfarande va ? ♥

aww

hur ha dagen vart? :D

sofia

ne, ska väll ha de efter jul :p



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: