outfit

| Outfits
Hej sötnosar. Förlåt för att jag inte bloggat tidigare, men jag har inte orkat "/ På praoen hände inte mycket idag, satt mest framför datorn och spelade på king.com (a) Jag fick sluta redan vid 2 så åkte då till Skanstull och mötte Annie och Filippa. Vi åkte till stan, kollade jeans till Annie men hittade inte de hon ville ha. Så hon åkte hem istället. Jag och Filippa åkte hem till henne, åt lite och kollade på 2 avsnitt av Glee. Så bra ! Sen blev jag hämtad och jag och pappa åkte till Norrtälje. Mötte Tessan och Kalle på en resturang, åt och sen hem igen. Jag satt och målade naglarna som ett tidsfördriv när några bekanta kom. Tittade på Idol med dom och ah, nu sitter jag här framför datorn och bloggar. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

kofta från ginatricot
t-shirt från ginatricot
linne från bikbok
jeans från ginatricot
ronja

fin outfit :)

fanny

haha ja;D

nadjamelzen

låter kanon sötnos!jodå förkyld annars är det prima:)

Sara - Only me

sv. är oxå jätte trött. mst sova nu tror jag :)

wilmaaa

dsm!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag kan knappt! ;)

my elfstrand

snygga jeans hjärtat!

OLIIIVEEN

okej :) ska sova snart :)

fin outfit ! :D

Rebecca

Hej! Ursäkta om du inte vill ha sådant här men skulle vara super om ni röstade på mig "Rebecca" här.

http://carolinhes.blogg.se/2010/november/veckans-blogg.html#comment

maisah

fina bilder ! :)



sovit gott

?

Linda - ndaiL

Ja :)

matilda

lugnt :D

emelie

allt bra med mig :D med dig då? :)

clara

Ohjaaa:D

Jossi

Sv; Varse :)

Allt bra med dig? :)

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

C E C I L I A ♥

Haha står du i duschen? Vad söt! :D ♥



Fan då, jobbigt.. 20:- var ju as billigt :o =)

ronja

sv: aa :)

Netty♥

sv' härligt att allt är fint med dig ^^

Tack så mycket :D

Mimmi

snygg outfit! :) kika gärna in på denna länk och rösta skulle bli superglad! :)http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=73882

jessica

gillar koftan ! :D

matilda

hur är läget gumman ? :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: