en obeskrivlig känsla

| Vardag



Såhär fint skrev Yosra till mig, först på msn och sen på sin blogg.
Och älskling, jag är så tacksam. Det finns ingen som är precis som du.
Du är alltid dig själv, och det älskar jag hos dig.
Du finns alltid för mig och jag kommer alltid finnas för dig.
Det finns inga ord för dig. Du betyder så mycket.
Jag älskar dig verkligen.

Sara - Only me

sv. inget lyssnar på musik :)

händer imorn?

angelica

sv åh tack! :)

L I K E S O F I E [foto]

- Haha okej, men han blev kvar :D

Sara - Only me

sv.ska nog dega :)

Anna med A

haha jag bor i skärgården :)

Anna med A

Nja.. sådär :) Kommer in till stan på 30 - 40 minuter iaf. Bor lite ute på landet, vid skärgården. Jätte skönt. Och pappa bor närmare stan :)

Anna med A

haha typ ;)

Sara - Only me

sv. xd

va händer då?

L I K E S O F I E [foto]

- Haha xD

Anna med A

Jag trivs en bit bort från stan och allt det där :) Pappa bor typ.. 15 minuter från stan. Jag skulle inte vilja bo i stan :)

Sara - Only me

sv. oki ;d ja fixa just min bloggsvars ruta (a' <3

Sara - Only me

sv. menade i bloggsvars rutan o:

men ja de gör jag xd

Anna med A

vart bor du då? :)

Yossii<33

tack, verkligen tack amanda att due känner som ja. att messa va bra men att vara me varandra e underbart. de ja skriver e ju fan sant, ja driver inte om känslor då e man ju lite falsk. mina kommer direkt frånb hjärtat ! <3 o kommer alltid att göra de ! <3

Yossii <3 Manda

ELLA GRÖN

vad ska du hitta på imorgon då?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: