öppnar mitt rimblock

| Djupt

Jag öppnar blocket, fäller sakta en tår. Tänker över alla minnen
som har rivit upp mina sår. Det var inte igår, men jag vill att
du förstår. Vi måste fortsätta gå för att stärka oss två. Jag kan
säga det till dig hela natten, varje dag, mitt hjärta bultar för dig,
faller ner och jag blir knäsvag. Det gör ont, när du fäller en tår. Ja
de hugger i mitt hjärta, när jag ser hur du mår. Du måste ändå,
läggaen tanke på mig. Jag har försökt gett mitt hjärta och
kämpat för dig.För det enda jag vill, är att vi ska ha de bra.
För jag vill hålla dig kvar. Så därför tänkte jag, berätta för dig.
Hur sjukt jävla mycket som jag älskar dig.
Och bara så du vet så ska jag aldrig släppa dig.
För du är den som är min vackraste tjej.

Du kan berätta för mig, hur du mår. Jag kanske förstår, någon dag.
Frågan är, om den dagen är idag. Jag kanske förstår, någon dag.
Frågan är, om den dagen är idag. Jag har sagt de förut, men jag säger de igen.

Sitt inte uppe och vänta, för jag kommer hem.
Kommer aldrig lämna dig, du är minandra halva babe.
Även om de känns som innan, så får du ändå se mig sen.
Du kan berätta för mig, precis hur du mår.
Jag kommer öppna upp mitt hjärta och hålla tankarna hårt. Ja,
sömnlösa nätter, tårar som rinner förbi. Har legat ensam
och tänkt, på hur allt kommer bli. Hjälper inte att jag röker
en spliff, för problemen dom kvarstår, och de lägger sig sist.
Ja, jag ska klara av det här, genom hopp och tro. Och om du är för långt bort,
ska jag bygga upp en bro. Förlåt om jag inte lyssnar ibland, men du
måste även står och ge oss en chans. Kunna lita på varran, vi ska
klara av det här. Vi ska vandra hand i hand, och alltid finnas där.

Du kan berätta för mig, hur du mår. Jag kanske förstår, någon dag.
Frågan är, om den dagen är idag. Du kan berätta för mig, hur du mår.
Jag kanske förstår, någon dag. Frågan är, om den dagen är idag

LINDAVIOLA!

sv; Tror jag bara kommer blogga lite mindre än vad jag gjort tidigare. Men kommer inte ta bort bloggen :).

D O L L Y

2 1/2 män jaah den e bäst

Amanda Rieem

Tjoho längtar du med tillbaka till sommaren eller gillar vu vinterna och mörkret?

aww

hihi ja:)

Sara - Only me

sv. tack dsm sötis <3

Linn :)

tack :d

D O L L Y

japp japp

juliaericson

taaaaaack =D du med

Anna med A

ja (:

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

linda

tack älskling ! du e snygg!

julia

har lagt till dig nu ;)

Fanny

Vad fint skrivet! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: