by amanda/dagens outfit

| Outfits
Hej på er. Jag blev väckt runt halv 11. Ringde direkt barndomsvännen Cecilia. Vi planerade våran dag och sen gjorde jag mig klar. Jag blev klar för ganska länge sen, och har precis kollat på gårdagens avsnitt av Paradise hotel. Joel och Ellen var även här för en liten stund sedan för att låna ett par byxor. Klockan 2 ska jag möta Cecilia och då ska vi dra till min praktikplats för att kolla läget och så, så jag vet vilka tider jag ska jobba o.s.v Efter det ska vi kanske hem till mig, jag tror det. Kameran är med, så bilder kommer. Pussar amanda<3

Kofta från bikbok.
Vitt linne från bikbok.
Rosa linne från Grekland.
Jeans från jc, crocker.
Sabine

fint!

Mickan

kolla gärna min blogg =)

linda

aw :) <3 puss på dig

guevacci

Härligt och höra :) med mig är det toppen!

LINDAVIOLA!

sv; Tack ;).

S A N D R A

fin outfit :)

emelie

har du för planer för helgen då?

ronja

sv: tack :)

fin outfit!

beatrice Jakobsson (foto)

söt :D

N U D J J A S

veckans blogg vinnare är uppe.allt bra?:)

ronja

sv. har haft lov för två veckor sedan ;)

L I K E S O F I E [foto]

- ja alltid ;) hahahah not :D

cornelia

Gillar headern, snygga bilder.

Tagit dom själv?

kram kaya



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: