by amanda

| Vardag
Godmorgon, eller säger man goddag ? Hur som helst så ställde vi klockan på 11, och snoozade till typ 12. Men somnade även om till 1 sen. Jag gick upp medans Filippa M och Annie fortfarande ligger och sover. Jag ska väl väcka dom snart för Filippa sa något om att hon skulle bli hämtad 2 och Annie har träning. Jaja, jag ska berätta om gårdagen.

Jag drog hem till Annie runt 2. Satt och kollade på Eva&Adam medans hon fixade sig. När hon var klar drog vi in till stan. Köpte ett par leggings till mig, och åkte sen tillbaks till Kärrtorp. Där träffade vi Tage, Wille, Matte, Leo och Emil. Stog och pratade lite med dom och sen kom Fanny och Julia. Alla drog, så jag, Fanny och Annie gick till ip där Tage, Matte och Emil var. Vi gjorde inget speciellt, det var kallt som fasen ute. Efter ett tag drog Tage och Emil, men en kort stund efter kom Erik, Svante och Tage. Sen kom även Wille och Emil. Det finns inte så mycket att berätta om resten av kvällen. Massor hände, knas, knas, knas. Slutade i allafall med att jag, Annie och Filippa M satt hemma hos mig, kollade på film och sen gick jag och la mig medans de stannade kvar upp och nördade dator. Här kommer lite bilder, puss&kram

Några fler bilder blir det inte, för tjejerna har typ raderat alla -.-



JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

nee jag vet inte vad jag ska göra idag :) :P

dudå??? :)

sofia

jopp, Händer idag då?:D

m'

Hur är ditt väder idag?:D

C E C I L I A ♥

Sv; Hahaha taack kussiiiin :D ♥

Amen vad väntar vi på?? Operera dig till kille så haffar vi varandra ;) Haha :D



Steffeeee, tack hörru! <3

Felicia

härligt, jo bra :)

fanny

okej, får se=)

fråaga gärna något i min frågestund!

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

jo det är bra.

Caroline

visst är det? :D

sara

sv. va göru då sötis? :)

c

jo:)<3

LINDAVIOLA!

sv; Ja, det är bra. Själv?

w :)

visst:)



vad har du gjort idag då?

Netty♥

sv' det var så lite:)♥

Olivia

det e jätte bra med mig :D vad gör dudå? :)

oliviathebest

härligt :D ja det är bra med mig med :))

L I K E S O F I E [foto]

- yes! :)

Caroline

händer en sån här dag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: