by amanda

| Vardag


SNYGGA.SE !

Gott folk, jag och Hanna sitter hemma hos mig och pluggar. So och nu ska jag börja på No. Det går bra ! Om jag inte är helt ute och cyklar .. Vi slutade runt 4 idag, sent .. drog hem till mig och gjorde makaroner och nu sitter vi som sagt och pluggar. Vad vi ska göra senare vet jag inte riktigt. Hon ska hur som helst sova hos mig, eftersom vi har stuiedag imorgon! Galet skönt alltså :D Men vi hörs senare, pussar amanda <3

HANNA

Haha, har lagt till dej ;)

C E C I L I A ♥

Grrr ! <3

bella

fin header:D

Linda - ndaiL

vad görs?

ronja

sv: tack :)

bex.

ja de är kul :D

clara

Tack du!:)

sandra

sv: varsågod :D

bee

sv; vsg <3

lisen

sv: oj hihih tack så jätte mycket! =D du är också jätte söt!

sofia

Var så lite :D

L I K E S O F I E [foto]

- japp! ^^

hur är det?

MATHILDAAZ ღ - vinn armband

Hoppas din tisdag har varit bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: