by amanda

| Vardag

Hej på er. Har ni haft en bra dag? Det har jag, lugn och skön ! Skolan var helt okej, förutom att vi fick alldeles för många uppgifter som ska vara klara på väldigt kort tid. Men vi får hoppas på att det går bra. Efter skolan drog jag och Filippa hem till mig. Gjorde nudlar + varm chocklad som vi drack med visp grädde. Mums ! Kollade på American Pie film och satt lite framför datorn. Chillade på mitt rum och kollade lite på tv innan det var middags dags. När vi ätit skjussade vi hem Filippa och sen åkte jag och pappa till mamma, hämtade grejer och planerade lite med henne innan vi åkte hem igen. Nu sitter jag framför datorn och hade tänkt plugga lite. Men kom på att jag inte har det jag behöver för att kunna göra ett So arbete. Får göra det imorgon, då är det plugg dag ! Istället ska jag kolla på Paradise hotel som jag missade och sen duscha. Men vi hörs senare. Pussar amanda <3

skumm bild .. idag på spanska lektionen :D

linnea

din är lugnt snyggare ! :)

nja, musik typ ^^

Anna med A

fy nej!

Fanny

Svar: Ja, precis! :)

mathilda

skönt o höra :)

Jotack bara bra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D

Yasmine

Tack så mycket :)

wilmaaa

oja:)

felicia

svar: ja, absolut

josefine

sv; :)

eemmapeemma

haft en bra dag ? :)

Anna is the shit!

allt bra? har helgen varit bra?

nadjamelzen

bra fråga :)

yeah

jag tror inte de.. ska fråga min kompis, hahah, har bara pratat me henne 2 ggr ;D

soofie

sv: ah :)

E.

men jag känner inte dig och kom in hur lätt som helst;)

t

Verkligen jätte fin blogg du har! :D

allting bra annars?

Kramar söt! :)

fanny

jaa visst är han söt:)

Netty♥

sv' jag hade en toppenhelg. du då? :)

Viktoria♥

härligt :) jodå det är jätte bra med mig också :) vad hittar du på nu då?

Erika

sv: Så lite så ;P

Angelica

Jag kan byta plats med dig för jag är sjuk nästan varenda månad. Kan bero på stressen och en medicinsk åkomma som gör att mitt immunförsvar är nedsatt. Men just idag är jag frisk och glad kexchoklad. =) Hur har din början av veckan varit då?

LINDAVIOLA!

sv; :).

bella

har du haft en bra dag? :)

ronja

fin bild :)

u name it

SV: Okej skönt! Jo den var bra. Vad gör du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: