by amanda

| Vardag

Hallåååååå
Jag vaknade någon gång runt 12 då Cissi redan legat vaken länge. Vi gick upp, gjorde frukost. Hängde upp tvätten och nu har vi precis kollat klart på en film. Tryck här för att få reda på vilken film och vad jag tyckte om den ;) Jag vet inte vad vi ska göra nu. Vi drar väl ut senare eller något. Orkar inte sitta inne hela dagen. Men aja, pussar amanda <3

arkiv bild, midsommar

m'

Vad gör du:)?

D O L L Y

hur mår lilltjejen...

A D E L I N A

sv: jag ska bara ta det lugnt idag! =) Hoppas du får en toppen dag :D

Netty♥

sv' vad gör du då? :)

ronja

sv. tack :)

fin bild!

D O L L Y

synd o klaga

julia

Har lagt till dig nu! :)

Netty♥

sv' är med min kusin :)

m'

okj, mysigt:)

D O L L Y

:)

w :)

vad gör du?:)

angelica

sv så lite så :)

angelica

åh sicken härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: