by amanda

| Vardag


Hallå på er sötnosar. Nu sitter jag hemma hos mamma. Fasen så kallt det är ute. Menmen, jag överlever :D Imorse vaknade jag typ halv 12. Gick direkt upp och hoppade in i duschen. Klädde på mig och små fixade lite innan jag drog hem till mamma. Nu sitter jag här och ska strax sminka mig och fixa håret. Ska äta när maten är klar också. Sen någon gång kommer Ida min älskling hit. Den bruden har jag saknat! Jag vet inte vad vi ska göra idag, men jag bloggar någon gång senare. Kisses ♥

Anonym

sammarbete med heartland model agency har du nu chansen att bli modell, och vem vet du kanske blir kallad nästa gång igen och har turen på din sida.



Så var med och tävla! - skriv en kommentar att du är med + mail adress och även i vilken stad det gäller!!!!



mer info på min sida.

Frågor?

fråga mig eller maila på [email protected]



Dela gärna med dig utav denna tävling på din blogg!!

sofia

hehe joo :D

Foton av Emma

Hej!

Har inte haft tid att blogga i veckan men nu e jag tillbaka i bloggen.

Hoppas allt är bra med dig?:)

Trevlig helg!:)

soofie

sv: härligt :) jodå helt okej :)

- M a r i a

sv; haha tackar;)

ange

Tackk, jag fixade det i paint. Jag tog två bilder när kameran stod på samma ställe, sedan fixade jag det, väldigt enkelt och coolt blir det :D

Yosra! <3

tack sötnos, vet inte hur ja skulle klara mej utav att kunna få prata ut me dej! allt känns så bra o rätt när ja gör de! <3

sandra

allt bra idag?

elinochamanda

sv: okejokej, inte så mycket här heller :)

Fanny

Svar: Alla är bra på sitt sätt! :) Synd att linnea åkte ut! :/

FlizanLizan

sv: allt bra? :)

tanya ♥

sjukt fina ögon! :) ♥

kurdisk muslimsk tjej <3

hej =)

Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

sv; Åh tack =)

wilmaaa

gjort idag?:)

Josefine

ha en bra dag :D

PAUSE

skönt att sova ända till halv tolv:D

eemmapeemma

haha okey. vad skall du hitta på ikv? :)

Anna med A

okej kul :)

nadjamelzen

gjort idag?:)

Viktoria♥

hur mår du idag sötnos?

Linn :)

jaa :)

erika

Snygg header! :)

toves träningsbogg

..hej på dig du!

Herre gud ursäkta så mycket för sent svar..

De senaste två veckorna inom magdansvärlden har varit en katastrof..

Lärare som skickar sjuka mail och skäller ut sina elever, danskompisar som snor jobb m.m..



Just nu har jag tagit avstånd från Layali dansakademi och njuter av de dansjobb jag skaffar själv och försöker hitta tillbaka till dansglädjen :)

Hur har du det själv?

Dilin

Tack för tipset :D !



allt bra :) ?

E M A . W O R L D - foto&design

Haha yep .



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: