by amanda

| Vardag

Min sista dag på praoen, Locum var idag.. Och jag måste bara säga, tack för 2 jätte roliga veckor ! Tack till er alla som varit så snälla mot mig ! Pratat, hälsat, lett när vi gått förbi varandra o.s.v Men ett speciellt tack till er på internservice. Jag har verkligen haft kul. Och tack så hemskt mycket för presenterna :)

Jag fick sluta vid halv 2. Då åkte jag till Kärrtorp. Där mötte jag Filippa, Yosra, Elin och Annie. Hälsade även på Tage, Wille och Petter. Stog och pratade med dom och sen drog vi tjejer hem till Filippa. Kollade runt lite på datorn, lyssnade på musik och så. Det var ett tag sen jag träffade dom faktiskt. Skumt ..
Sen drog Elin och Annie. Vi andra gick till tunnelbanan, åkte med Filippa till Hammarbyhöjden och sen åkte jag och Yosra tillbaks till Kärrtorp. Hon drog till sin mamma och jag gick hem. När jag kom hem kollade jag ett avsnitt av Glee som gick på tvn och nu sitter jag här framför datorn. Jag väntar på att pappa och Tessan ska komma hem. Ska bara ta det lugnt och mysa med dom ikväll. Kolla på Idol och så. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

en anteckningsbok typ? markeringspennor. 2 bio present kort och en liten ficklampa :D

eemmapeemma

jättesnygg header du har gjort!

GUEVACCI

najs ska till min dans strax :D händer ikväll`?

Linda - ndaiL

vilka bra saker!

lisen

sv: tack =D

Okej ;) det blir väl typ fester och sånt :)

Åh, jag tar gärna en biobiljett (a) haha :D Sa inte Karin att jag också skulle få en? ;) hahaha ♥

Elin :)

Heej!

Är du bra på headers? Jag vet att det låter dumt, men skulle du kunna hjälpa mig med en? Vore jätte snälltl!<3

nadjamelzen

va kul att du gillar den :)

Anna med A

haha :D

vad ska du göra ikväll?

wilmaaa

tack!:)

ange

;D

LINA HAMMARSTRÖM

svar det var så lite så! vill bara att många som möjligt ska få reda på det :)

Sabine

ha en fin kväll :D

tovesegnablogg.blogg.se

ah okej :p

angelica

sv åh tack! :)

mår helt okej :) du då?

E M A . W O R L D - foto&design

Okej jorå drt är braD;



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: