by amanda

| Vardag

Hej på er sötnosar. Jag måste bara säga, att det är så otroligt mysigt med all snö. I stort sätt är jag emot vintern, för jag hatar kyla. Men mina kläder är så varma så fryser nästan aldrig, förutom om händerna. Fast det borde blåsa mindre ?! Hur som helst så blev det en mysig dag med Cecilia i Ringen. Vi åkte dit, hittade snygga klänningar och kollade lite efter julklapppar. Men hittade inte direkt några -.- Så vi satte oss på Espresso house och fikade lite. När vi gjort det åkte vi åt varsit håll och jag kom hem för ganska länge sen. Har ätit middag och så, men vi hörs senare. Pussar amanda

lisen

sv: jopp ;)

vad händer i helgen då?

ronja

sv: okej, men alla har vi olika åsikter :)

fina bilder!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack tack :D

sofia

hehe jooo, händer imon?:D

L I K E S O F I E [foto]

- Håller på att bli sjuk tror jag :( du då?

Anna med A

åt nyss :)

ronja

sv: du är :)

m'

inget sj=D Vad ska du göra imon, fredag:)?

Anna med A

ja :)

Sara - Gravid vecka 33

Härligt hörrö :)

Jorå allt är bra med mig!

m'

vara med kompis:D

fanny

skola, själv:)?

ronja

sv: bra, sj? :)

ange

Okej, inte riktgit enligt mej .)

L I K E S O F I E [foto]

- förkyld! :(

härligt! :)

Linda - ndaiL

allt bra?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: