by amanda

| Vardag
Jag sitter och webbar med Filippa på msn, fast det är typ video samtal för vi pratar med varandra också :) Hon gör jätte roliga/fula miner, men har lovat att inte lägga upp de. Fast jag har såklart print screenat. Nu kom syster precis hem, så ska väl prata lite med henne. Sen blir det läggdags, tidig dag imorgon som vanligt. Ska vara med Cecilia igen efter praoen. Imorgon är det näst sista dagen .. känns skönt att få komma tillbaks till skolan och träffa vänner och så, men ändå tråkigt. Vem vet när jag träffar de som jag jobbar med nästa gång  ? :( Men nu ska jag sluta babbla. Vi hörs imorgon, pussar amanda <3
bex.

tack så mkt ;D

fanny

jo den har varit bra=) din då?

Dilan Dilir

sov sött!

nadjamelzen

veckans blogg är nu uppe.skynda dej och gör ett bra jobb.länken kan bli din om du bara har viljan.ha en toppen dag sötnos!:)

Anna med A

tack :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack :D



Föresten så har jag just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på grymma hårvårdsprodukter hur enkelt som helt. Kika gärna in och delta. Länkar till tävlingen här:

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tavling-vinn-presentkort-pa-200-kr-fran-welo-1.html#comment

Anna is the shit!

vart har du landställe? :o

för jag bor där. eller bor på väddö :D

haha, yeaaa :D

Viktoria♥

hur mår du idag då sötnos? :)

Netty♥

sv' härligt :D

lisen

sv: Okej mys :) jag är med en kompis :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: