by amanda

| Vardag

Jag har precis kommit hem och sitter och käkar. Kött soppa med mammas bakade te kakor, mums ! Lyssnar även på musik och snackar lite på msn. F*n vad det snöar ute. Hela mascaran hade runnit när jag kom hem. Jag valde förstås att hem, skönt med frisk luft och musik i öronen. Men kallt om händerna :p Hur som helst så möttes jag och Cecilia i Skanstull när jag slutat, gick till donken och åt lite. Stannade kvar och pratade i typ 2 timmar, kanske jag som överdriver men det kändes så .. Efter det åkte vi hem till mig, sjöng singstar och dansade lite dansmatta med syster. Sen blev Cissi hämtad och ja, nu sitter jag här. Men vi hörs kanske senare. Pussar amanda <3



hemsk bild på mig ..

Så jäkla fina! Speciellt när man ser snöflingorna :) ♥

mathilda

Ja det hade jag :D sj ? ^^

sofia

jodåå dusj?:D

sandra

nej inte direkt, själv då?

Rebecca

Tänkte höra om du ville göra mig en supertjänst (bara om du vill).

Att rösta på mig "Rebecca & hästen Chrissan" här: http://satilaryttaren.blogg.se/2010/november/veckans-outfit-finalister.html#comment

Tack i förhand & förlåt om du inte vill ha sådana här kommentarer.

jessica

hehe verkligen! :)

N

sv: skolan och stallet :D

L I K E S O F I E [foto]

- Hihi :)

hur mår du då? :)

erika

ja fast hellre har man ju sommar!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: