by amanda

| Natur


Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Klockan börjar bli läggdags så jag tänker börja röra mig mot sängen. Ikväll har jag bara tagit det lugnt, fixat lite med mobilen, kollat på tv, svarat på komentarer, duschat och så. Men nu ska jag som sagt gå och lägga mig, läsa lite och smsa. Imorgon är det sagt att det ska bli snö oväder, suck ! Tur att på min prao är man inne hela tiden. Efter ska jag i allafall träffa Cecilia, så det blir kul. Vi får se vad vi gör, inga planer direkt. Men vi hörs imorgon. Godnatt sötnosar ♥

Linda - ndaiL

Otroligt fin bild!

Angelica

Tror jag blev frisk från vinterkräksjukan nr 2 idag. Men de får tiden utvisa, gud vad jag hatar den.

VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: hehe det var sjukt gott :D

nadjamelzen

awesome!:)

Dilan Dilir

Vad fint det blev med headern :D <3

Läääängtar ihjäl mig :D Låt dagen gåå fort ! ♥

ELLA GRÖN

jaa, det gör det verkligen!

Sara - Only me

sv. ja visst e den?<3

Filmskribenten

Titta gärna in på min blogg, skriver om filmer, handlingen osv. Lägger upp filmer varje dag :) // Filmfantasten.

Alexandra - Uppsalas största blogg

kikar in och önskar dig god natt och sov gott :)

jodå :D

ange

Okeej, cool heade r<3

Erika

Fin design :)



sv: Härligt. Jo helt okej här :p

Sara - Gravid vecka 33

Hehe okejokej, samma är trött hela tiden, lillen i magen tar all ens energi :P

PAUSE

fin blomma

oliviathebest

tack för din fråga ! :)

Netty♥

sv' inget roligt att va trött :(

ronja

sv: tack :)

åh, din nya design är jättesnygg!

Dilin

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: