by amanda

| Vardag
Hallå på er. Idag efter praoen skulle jag som sagt träffa Filippa, även Annie och Elin. Men de var jobbiga, svarade inte på sms o.s.v Och det var jag verkligen inte på humör för, så jag gick hem istället. Laddade ner musik på mobilen och sen gick jag hem till mamma. Åt middag och har kollat på Ung och bortskämd. Nu börjar Paradise hotel.
Sen som ni ser har jag fått en ny header, vad tycker ni ? Lite roligare och så än den förra va ? :) Tack till http://dilaanisme.blogspot.com som gjort den !

Och så kan jag passa på att säga att jag har fått tillbaks min Satio mobil. För er som läst min blogg under längre tid så fick jag den mobil när jag fyllde år i mars. Men bara 3 månader senare klantade jag till det så touchen slutade fungera. Nu har jag fått tillbaks den, det tog lång tid ?! Synd bara att det innebär att jag inte kommer få den mobil jag önskar mig i julklapp -.-

Menmen, vi hörs väl senare. Pussar & Kramar amanda <3
Sara - Gravid vecka 33

Hehe, allt bra? =)

Frida Rosqvist

Cool header! (:

sofia

hehe joo :D

Viktoria♥

japp vi fick boka om det till i morgon eftersom jag inte kunde åka idag :( var så dåligt väder ..

elinochamanda

sv: så lite så :)

Allt bra idag ?

Linda - ndaiL

så bra!

jessica

hihi ! :)

så lite så :D

haft en bra dag?

Azza

Hej i vår blogg så har vi en tävling så kika in och va med så kanske det blir du som vinner:)!!!<3<3<3

Anna med A

hha ja :)

sandra

sv: varsågod!

wilmaaa

härligt!:)

ingenting resten av kvällen tror jag,

L I K E S O F I E [foto]

- Hihi tack :D

eerika

Hahaja, men det är bara att härda fram till sommaren!

bex.

inga problem :D

Viktoria♥

nejdå inte här :) det får de inte vara :P hahah.. jag kommer åka in ändå :P

aww

aa jag bor här :)

fanny

jajemään:)

jessica

jadå, jag har haft en bra dag! :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack :D

Dilan Dilir

tack för länken sötnos! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: