by amanda

| Människor

Förlåt för dålig uppdatering. Men jag har inte orkat blogga .. Mycket händer på samma gång, och just nu är jag trött på allt. Menmen, inget finns att göra åt saken.

Igår skulle vi tjejer ha en mysig dag. Men som vanligt när vi bestämmer är det någon som inte hör av sig, en annan svarar inte i telefonen o.s.v Så jag och Filippa möttes när jag kom från Norrtälje. Vi gick hem till mig för att vänta tills de andra kom. Men ingen hörde av sig, så vi kollade lite på film och så. Efter flera timmar mötte vi i allafall Elin, och vi åkte in till Skanstull och åt. Efter det åkte vi tillbaks till Kärrtorp. Där mötte vi Hanna och Annie, plus hälsade på en del andra. Sen helt plötsligt drar Annie och Hanna -.- Så jag, Elin och Filippa går hem till mig för att vänta på mig. Men det kommer ändå inte, så vi går ut igen. Drar till centrum där vi sitter med jätte många och pratar. Sen drar vi igen och träffar Hektor. Åker lite tunnelbana och sen tillbaks till Kärrtorp igen för att träffa Annie och Hanna. Men de kommer aldrig så vi sket i dom och åkte hem till Filippa istället. Åt lite och gick sen ut för att hälsa på Adam, Oliver, Lukas och Wille. Sen hem igen för att resten av natten kolla på film.

Imorse när vi vaknade kollade vi klart på en film, fixade oss och bla bla. Sen åkte jag och Filippa till Liljeholmen. Åt lite på donken och tog sen bussen till .. nu glömde jag vad det heter -.- Där träffade vi i allafall Filippas moster och hennes kompis. De skulle klättra på klätter väggar, och jag skulle kolla på. Det var kul att se men lång tråkigt. När de var klara åkte vi i allafall hem. Och nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Här kommer lite bilder från igår, pussar amanda ♥


hur f*n ser man ut ?

bjuder på mig själv :D


E M A . W O R L D - foto&design

SV: me 2 :D

nadjamelzen

tack sötnos!

fanny

tack så mycket:D

Sara - Gravid vecka 33

Fin blogg! =)

Fanny

Svar: Okej, vad gör du där? :)

toves träningsblogg

ja herre gud ja :-(

Jag hade en skit vecka och var helt nere men nu hade jag en helt underbar helg tillsammans med älsklingen.

Det har varit ett dansjobb, bio med harry potter och en massa kärlek, precis vad jag behövde..

hur var din helg?

Linda - ndaiL

Mm riktigt gott!

Ammi

jo tycker oxå de e bättre nu men såå sjukt många minnen! :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tusn tack ;D

Alice

Snygga bilder, haha! :D



Ställ gärna en fråga i frågestunden. :)

Moa Larsson

Svar : Hej gumman! Det var alldeles för lång tid sedan vi pratade. Det suger "/ Helt ärligt så är det inte så bra med mig.. Inget jag vill ta upp här då andra kan läsa. Har förstått att det inte är så bra med dig heller "/ Finns för dig det vet du. Bara att ringa om du vill prata! Du är söt vännen. Puss på dig

oliviathebest,

tack sötnos ! :D

Sandra

Snygg header!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: