by amanda

| Vardag
Godmorgon sötnosar. Jag blev väckt runt halv 10, gick upp och åt frukost med resten av familjen. Sen hoppade jag in i duschen, klädde på mig och fönade håret. Nu sitter jag här och bloggar, ska alldeles strax sminka mig och platta håret. Sen åker jag till Stockholm igen. Lördagen ska tillbringas med mina allra finaste vänner Annie, Filippa, Elin och Hanna såklart. Vi ska ha mys kväll, snacka, äta gott, kolla på film och så. Om inte planerna ändras, vi får se. Jag hör väl av mig någon gång senare. Pussar amanda <3
ange

Jaa, det tkr jag med <3

sofia

joo :D

tråkigt med så mycket matcher? nää, de är de jag älskar! :D

danila

fin blogg :)

Anna med A

Jaså? (:

sandra

sv: okej trevligt :)

jag har ingen aning om vad som händer i helgen..

bex.

godmorgon , allt bra idag ._.?

GUEVACCI

hittaru på ida då?^^

Ruki

läs gärna min blogg & släng in en kommentar innan du drar! :) puss

erika

Haha jaha. Här har vi fått ca 20 cm snö ;S

TOVE♥

Varsegod! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: