by amanda

| Vardag

Klockan börjar bli mycket, jag är trött och ska upp tidigt. Så varför inte börja nassa liksom? Hela kvällen har tillbringast framför datorn. Har kollat på paradise hotel och även 2 avsnitt av Glee. Jag har även fått en ny header, men får inte in den så det ser snyggt ut så får vänta tills någon kan hjälpa mig. Imorgon är det praktik igen och sen åker jag till Norrtälje. Men dator och allt är såklart med. Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon. Godnatt på er <3

Filippa

sV: nej älskling, jag tog bara gamla bilder som jag slumpmessigt hittade. <3

ja älskar dig, glömmer inget med dig!

sofia

Okejj :D

Anonym

Tack för frågan, svaret får du när frågestunden är över! :)

emelie

åh EH <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. nej bara till mig :)

Hanna

sv: viisst älskling! :D

Frida Rosqvist

Vilken härlig header! (:

Linda - ndaiL

Okej!

sandra

händer i helgen då? :)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. haha jadå det var kul :D

har 2 matcher, 1 träning, 3 matcher att kolla på och resten av tiden till kompisar .D

Netty♥

sv' allt är fint. själv? :)

oliviathebest

vad gör du ? :)

mathilda

sv: vad härligt!

med mig är det också bra :D

vad gör du denna fredag då? (:

Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

SVAR: Javisst kan jag det ;)

MissCM

sv: hehe okej! :) gårdagen var helt okej. :) vad ska du hitta på idag?

toves träningsblogg

jo haft det ganska jobbigt de senaste dagarna, men nu känns det lite lättare.. dock ska jag ha lektion med denna tjej eftersom att vi går i samma klass så får se hur det går..men nu är det helg och älsklingen kommer hem så det är alltid positivt :) vad ska du göra?

ronja

söt!

PAUSE

mys

Jojjjjoh - Karlstads största blogg

Fin blogg :)

eemmapeemma

taack så mkt! :)

Fanny

Svar: Kul att du tycker det! :D Var praoar du? :D

Anonym

jäkligt efterblivet svar men haha, slask är nog bland det värsta som finns!

Emma-FOTOBLOGG

allt bra med dig idag?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

råkade skicka fel adress såg jag nu! :/<3

men vi kan börja om vårat samtal, hur är det med dej?

för jag minns inte vad jag svarade sist! :D

juliaericson

laddar inför fest :) hoppas du får en bra kväll!

N

sv: sådär, är sjuk ;( ska du göra ngt spec i helgen? :)

Dilan Dilir

gulligt ;D när ska du lägga in headern? _;D <3

my elfstrand

fett nice bild hjärtat!

Ammi

Saknar du oxå 2007 å tiderna då man bara chillade med vänner och härliga fjortis tiderna ?? kommentera då bloggen :D <33

Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Vadå, vilka bilder ska du ha? :)

MATHILDAAZ ღ

Kikar in och önskar dig en bra lördag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: