by amanda

| Natur
Jag fryser och jag är trött. Ja, livet är hårt ibland..
När jag slutat kom Elin och mötte mig i Skanstull. Vi gick snabbt in på h&m för att byta en tröja innan vi åkte till Kärrtorp. Där träffade vi Julia, pratade lite med henne och sen drog hon. Svante kom och efter en stund även My. Vi stog och pratade, gjorde inget speciellt. Åkte sen hem till Svante, satt i hans rum. Skrattade och ja, det var faktiskt kul fast vi inte gjort något. Åkte hem tidigt, har precis ätit middag och nu ska jag kolla på Paradise hotel, har glömt det så har inte kollat på hela veckan. Men vi hörs senare, pussar amanda <3

ronja

sv: :)

fina bilder!

Anna med A

ja de är så knäppt.

Och tack tjejen men jag gillar inte min kropp (a)

Studiobootleg - alltid ny musik!

Riktigt schysst blogg detta!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen!

erika

Ser att ni också har fått endel snö ;) Är det lika kallt hos dig som hos mig? (-15 nästan varje morgon..)

guevacci

svårt och ha koll ^^ men har dig med

Sissi

fina bilder :)

L I K E S O F I E [foto]

Vad gör du då?

bex.

yes de är bra c: sj? ._.

elinochamanda

sv: aah :D

Fina bilder!

Jossi

Fina bilder :)

Sara - Only me

sv. ellehur? :D

va händer då?

tove♥

ja:) Fina bilder!:D

ELLA GRÖN

vad ska du göra i helgen då?:D

mathilda

tack men Du är söt ^^

LINDAVIOLA!

sv; :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: