by amanda

| Vardag

Läs Cecilias blogg häääär !

Jag och Cissi har precis kommit hem. Vi drog ut tidigare idag och mötte Rikard och Leo. Vi träffade även Tage, Svante och Wille en stund innan jag och Cissi drog och käkade på en pizzeria. När vi gjort det kom Leo och Rikard och mötte oss. Vi drog hem till Rikard där vi hade fight. Efter en stund kom även Elin och Annie. Jag och Cissi drog efter en stund, mötte Tage och Wille. Vi gick runt lite och sen kom Joel och Ellen. Vi gick hem till Joel, spelade pingis och satt och pratade. Vi drog ut och då gick jag och Cissi hem. Nu sitter vi hos mig och äter godis. Vi ska strax sätta på en film och tjocka oss. Vi hörs kanske inte mer idag, så puss på er <3

älskar dig bästa kusin'

sööööööööööööötis!

Laila

fina kort :D

L I K E S O F I E [foto]

- Hehe ;p

ska sova nu, ska upp tidigt, natti :)

angelica

söt! :)

e

Okejokej! :)

A D E L I N A

Allt bra med dig idag? :D

julia

fin blogg!



Skulle du vara intresserad av att följa varandra med bloglovin? :)

A D E L I N A

sv: jo det är bara bra =) vad har du för planer inför imorgon?

mathilde!

åh. tack så mycket :)

Amanda Rieem

men å tack! :D gulle dig!

fanny

aw tack:)

TWINS

fina bilder =)

emma

Titta gärna in på min blogg! :)

gue

tv och blogg, sj? :)

e

Tack så mycket!

FREDRIKA

Fina bilder :)

w :)

jag flyttade bara från mamma till pappa:)

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack :D

L I K E S O F I E [foto]

God morgon, ha en bra dag sötis :D

emelie

nice :D jo samma för mig :D

LINDAVIOLA!

sv; Absolut! Snacka om tur!

n

va skoj :) tack snygging!

beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

ange

Jaa <3

Anonym

Ska träffa liza;) vad ska du göra ikväll?

Laila

fina kort:)

Netty♥

sv' tack :D

gue

Cha, vilken är din favorit outfit på mitt senaste inlägg? rösta gärna(a) vore kul och se vad folk tycker ^^ puss

Fanny

Kul :D allt bra dig?

Caroline

förstår att de va de oxå?

H A N N A ★

så lite så! :D

soofie

sv: kill problem :), taack :D

clara

Tack du!:D<3

FowZie♥

sv: jag var bara ärlig :D

liindblaads

ahh vad skoj :D haha vrf va int du utklädd ?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: