by amanda

| Vardag

Jag och Cissi drog ut en stund, träffade Joel och Tage och efter en liten stund kom även Wille. Vi stog och snackade, gjorde inget specciellt. Galet kallt ute så jag och Cissi drog hem istället. Kollade på Beck och nu sitter våra föräldrar och snackar + fikar. När de är klara så drar nog dom hem. Men nu har jag inget mer att skriva, så vi hörs kanske senare. Puss&Kram

arkiv bild, oldie

Nina

sv; tackar :)



jadu du får väl ta och leta vidare :P?

fanny

haha klart jag vill ;P men är ju pank hela tiden haha

Dilan Dilir

hmm.. okej :D Skicka bilder & beskrivning (& ett exempel) på hur du vill ha den,så gör jag den när jag har tid :D

Anna med A

kollar på desperat Housewives

Anna med A

ohja.

L I K E S O F I E [foto]

- vad gör du då? :D

juliaericson

nu är du tillagd :) Kram

Dilan Dilir

joo,amen adda den här ist ; [email protected]



Där checkar jag mailen och är inne mycket oftare. Men det är bättre om du skriver i epost, för jag brukar inte alltid vara online..<3

fanny

Ja det suger stenhårt :S

Haha nä, ska önska mig annat;)

men förhoppningsvis har jag en egen innan jag flyttar hemifrån=)

Sara - Only me

sv. yeah. hur mår du?

Anna med A

ja (:

Linda - ndaiL

vad görs?

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :D

ELLA GRÖN

hahah;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: