by amanda

| Vardag
Jag har världens huvudvärk :( Har haft det i stort sätt hela dagen, är trött och mår helt enkelt inte bra. Kommer inte blogga mer ikväll, och svarar på komentarer gör jag imorgon ..


Fast först måste jag berätta vad jag gjort idag. När jag slutade runt halv 4 åkte jag och mötte Hanna i Skärmarbrink. Vi åkte till Kärrtorp men där var det dött så vi åkte vidare hem till Fiippa. Där hon och Annie var. Chillade med dom, gjorde inget speciellt. Sen drog Hanna och Annie. Jag och Filippa åt middag och sen åkte vi till Kärrtorp där vi mötte Julia och Denise. Vi 4 drog till gården. Satt och snackade, träffade lite folk, lyssnade på musik och så. Blev hämtad av pappa för en stund och ah .. Nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt. Börjar 8 imorgon också .. Men nu ska jag dra. Kisses
bild tagen i somras, arkiv
FlizanLizan

sv: visst är han :D

Linn :)

hihi, gjort idag? :)

ELLA GRÖN

jodå:).

e

Inget speciellt. Ska väl sova om ett tag antar jag ;D Vad gör du själv? :)

mizthanguyen

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas i slutet av veckan. Lycka till! :)

Åh sommar. Jag längtar tillbaka!

m'

åh vad mysigt,, vad för film :)?

ronja

fin :)

ronja

det var jag som skickade förra kommentaren, glömde fylla i namn :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: