by amanda

| Vardag

Nu har jag packat .. imorgon åker jag till pappa. Längtar efter min dator också som jag lämnade där i fredags. Så har suttit framför stationära här hos mamma. Men det är okej, var ju bara typ 2 dagar? Men nu ska jag inte babbla på om sånt ointressant ! Jag ska snart börja ta bort mitt smink och så, för imorgon ska jag upp tidigare än vanligt ! Vi har prao och jag praoar inne i Skanstull på Locum som ligger brevid Södersjukhuset. Så jag måste hinna åka ända dit + räkna med morgontrafiken och sånt. Börjar klockan 8 och slutar 4. Efter ska jag förmodligen vara med Hanna om hon inte har ändrat sig. Men godnatt på er, vi hörs när vi hörs imorgon. Kisses

C E C I L I A ♥

Haha hälsa Karin och jobba inte ihjäl dig nu ;) puss ♥

aww

tack snälla! fin design du har nu.

Minah

Vad fin blogg du har! Ser ut som om du verkligen lever livet :')

Kika in på min blogg och titta om du hittar något som intresserar dig att läsa om :)

Tusen kramar!

sofiefröjd; on our way back down to earth

nu ska jag sova, så natti natti sötis :)

Linda - ndaiL

har kollat på tv :)

nadjamelzen

byt tillbaka design?:)

Anna med A

tack :)

smyckestokig

Hej vad kul att du gillar smycken. När man köper flera så är priset 69 kr st så 5 x 69 + frakten på 24 så hör bara av dig om du vill beställa så fixar jag det mvh malin

jodå, bara bra :D

E M I R A

sv: haha okej ;D

sofia

okejj va bra :D

tove

varsegod :>



visst, jag följer dig när du lagt till mig;)

N

sv: tack :D allt bra?

emelie

va fint den blev :D

oliviathebest

varsågod :D

iinK - try to erase me!

Hello,

First of all, I would like to thank you to comment back in my blog, highly appreciated!

Today, I came to you with one request, I lost my friend and wrote one contribution regarding that in my blog. Would really be sweet from you; if you can comment in my blog and send my friend your blessing's..



Thank you, have a great day.

Dilan Dilir

söta! :D

ronja

söt bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: