by amanda

| Vardag

Hallå på er :) Jag drog ut tidigare idag och mötte Hanna. Hon och jag gick till ängen och där mötte vi Annie, Cornelia och Linn. Vi gick runt lite och till slut kom vi till fattig parken. Satt där och pratade när Filippa kom. Pratade lite till och åkte sen tunnelbanan till Skarpnäck. Tog lite bilder och åkte sen till Björkhagen. Jag, Cornelia och Hanna gick hem till Cornelia. Var där en liten stund och sen gick Hanna hem. Jag och Cornelia gick till gården där Linn, Annie, Filippa och Julia var. Satt och lyssnade på musik, drog sen därifrån till Kärrtorp. Mötte Tage och Wille. Joel kom också så tog sällskap med honom hem. Nu har jag precis ätit, ska läsa lite bloggar och så. Men vi hörs nog senare, pussar amanda

toves träningsblogg

..och så var helgen över för denna gång..

Hur har din helg varit? :)

Emma-FOTOBLOGG

åhh,saknar stockholm!:)

Netty♥

sv' ja ellerhur :D

guevacci

haha eller hur ;D stört sköna bilder! Önskar dig en fortsatt trevlig söndag kväll :)

Sara - Only me

sv. jadå :d

D O L L Y

va gör du gumman

Anna med A

bakat en paj :)

denise

okejs, tagit de lugnt bara :)

miss P E

Vilket gäng! Trevligt!

Amanda & Elin

Så lite så :)

Fanny

Svar: Tack så mycket! :D

wilmaaa

yes:)



gjort idag?

FlizanLizan

sv: najs, yes ;)

emelie

ny design? :D

D O L L Y

kollar 6an



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: