by amanda

| Vardag
Grattis på farsdag ! Jag älskar dig papsen ♥


Godmorgon solstrålar :) Jag gick upp för en liten stund sen, gjorde frukost och sitter nu här och äter + lyssnar på musik. Idag vet jag inte vad som händer. Vi får se om jag orkar gå ut. Jag måste i allafall gå och lämna tillbaks filmen vi hyrde igår. Men jag hör av mig senare, när jag förmodligen vet mera. Kisses

arkiv bild'
wilmaaa

händer idag?:)

ronja

sv: tack :)

söt!

ronja

sv: tackar :D

Netty♥

sv' det är inte lätt :(

du vet ingen som kan göra en design till mig gratis? (a)

clara

<3

Jontte

Tack! :) Ska lägag till dig nu på direkten !:)

guevacci

va bra :D händer ida då?

FlizanLizan

sv: okidoki, jag ska bara vara hemma och dega :P

sofiefröjd; on our way back down to earth

- Tack detsamma! :D

Sabine

godmorgon ;D

E M I R A

TJENAMORS, spring in på min blogg och vinn bloggsvar! :'D

Netty♥

sv' tack för tipset :*

ronja

sv: tack :)

- Varsegod :) Vad har du gjort idag då?

fanny

tacktack:)

nadjamelzèn

ny design ser jag.super fin!:)

my elfstrand

då har jag dans älskling :/

Jontten - en killblogg

Jepp! Du är tillagd! Händer idag då?

julia

följa varandra med bloglovin? ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: