by amanda

| Vardag

Först måste jag bara tacka Fanny för den fina designen ! Jag är verkligen nöjd, du är bäst sötnos :)

Jag har bloggat halv risigt idag, tyvärr. Men jag har helt enkelt inte haft tid. Efter att jag och Hanna varit i stan och köpt farsdag present åkte hon och jag till Kärrtorp. Där mötte vi Elin och Filippa. Stog och snackade med dom när Joel kom. Hälsade och så, sen tog jag, Hanna och Joel sällskap hem. Jag och mamma gick och hyrde film + köpte godis. Gick hem igen och åt middag och satte sen på film. Vi såg på Fish tank, värdelös film -.- Den tog slut för ett tag sen och just nu pratar jag med lite folk på msn. Men vi hörs kanske senare, vi får se. Pussar amanda <3

fanny

hihi:) gör du då?

Sara - Only me

sv. jodå det är bra m mig :D<3

sofia

Hihi, fin desgin btw :D

FlizanLizan

sv: yesbox ;)

Anna med A

varsågod :)

linda

:) <3 <3

robbinandersson

Nja haha jag vill ha nya canon eos den e ganska dyr man har ju inte så många tusssen bara så där :D

Angelica

Tagit det lugnt och skönt bara , köpte min fars dags present igår. =) hehe

my elfstrand

söta bilder älskling!

FlizanLizan

sv: japp det har jag och den e grymt bra ;:D

Angelica

Mjo det har varit helt okej, jag hoppas du sover gott! hade du planer för mogondagen då?

linnea nordin

Jaha, oj :$ pinsamt ! haha

ah det är det :D

FlizanLizan

sv: haha ja kanske det :P

Felicia :)

Hej, kikar in :)

Hoppas du får en superbra dag! :D

Snygg mössa :)Vart har du köpt den?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: