by amanda

| Övrigt
Föfaaan vilket dunk vi har här hemma ! Jag och Cissi drog in till min praktik plats. Fick lite information och grejer. Efter det åkte vi till Kärrtorp och träffade Svante, Tage och Wille en snabbis. Jag och Cissi drog därifrån och drog hem till mig. Käkade kladdkaka med grädde och nu dunkar vi musik. Vi ska strax ut. Hörs senare, kisses
Beatrice Jakbobsson [foto]

sv, varsågod :D

gott!

thesswester - inte som alla andra

sv: haha ja precis :)

jag kommenterade mycket bloggar och så :) jag vet inte riktigt (a) anmälde mig mkt på dagens blogg osv :)

L I K E S O F I E [foto]

- HAHAHA XD

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv: mm :)

N U D J J A S

samma här :)

Fanny

åå vad gott det där såg ut! :D

Mikaela - Never ending love

Är du för eller emot dödsstraff? Och varför har du den åsikten? =)

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. tack :D

thesswester - inte som alla andra

sv: tackar! :D ja jag vet ;)

L I K E S O F I E [foto]

- jadå, själv? :)

N U D J J A S

inte ett skit :) ska snart ta tåget till kalmar själv?

JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

ska dra på träning snart :)



hänt idag dÅ ?=?? :)

D O L L Y

ååå va gott

ronja

mums :)

sofia

händer idaG? :D

LINDAVIOLA!

sv; :D.

ange

Haha, okeej. Mmmmm, kladdkaka <3

soofie

sv: härligt :), nja sådär

clara

Åh gud vad gott<3

Ida

å vad gott de ser ut :)

Amanda Rieem

haha tack! :D

tack du!

linda

tack älsklinG! Du e!

w :)

jag packar lite just nu!:)

fanny

allting rullar på idag eller=)?

Anonym

kolla gärna in min bloppis:D

Caroline

fy va gott :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/november/tisdag-dagens-blogg.html#comment

i d a f o t o - ida gilbertsson

Fin blogg! Verkligen! :)



Kika gärna in på min blogg, nu när jag kan blogga igen! :)

Om du är intresserad av ett bloglovinbyte så bara fråga.



kram

mathilda

eftersom jag bara har ett halvår kvar :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad gott :D

sandra

sv: hihi så lite så :)

angelica

sv åh tack! :)

mathilde!

ååh,kladdkaka!:D

albulena

muums va goott .

♫♪ Sandra T

ser mums ut :D

Paulina & Pernilla

Åh, vad gott det såg ut :)

linnea

ååhh gud va gott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: