by amanda

| Vardag

Hallå på er allihoppa. Det har varit en bra dag idag, dock har jag mått lite illa och haft huvudvärk men det gick över ! Fick sluta tidigare men kollade aldrig på klockan så vet inte hur mycket tidigare. Jag drog i allafall hem när vi slutat, bytte om och bättrade på sminket. Åt lite och packade. Efter det drog jag och mötte Hanna och vi gick hem till mig. Lämnade våra saker och lyssnade lite på musik innan Svante, Tage och Wille kom. Vi gick till centrum och där träffade vi Jacob, Phille, Viktor och Joel. Hälsade på dom och även Muffe och Emil.. Sen drog de flesta så jag och Hanna åkte till Björkhagen där vi åt pizza. Satt och snackade om typ allt innan vi drog tillbaks till Kärrtorp. Snackade lite med Matte och Danne medans vi väntade på Tage och Svante. När de kommit gick vi hem till Svante. Kollade på 2 skräckfilmer. Ena var jätte bra, den andra var mest äcklig. Så jag mådde super illa av allt blod -.- De följde i allafall oss hem så vi kom hem för drygt en halv timme sen. Här kommer bilder. Pussar amanda <3







MissCM

sv: okej! :D vad ska du hitta på idag?

Amanda Rieem

Vad tycker ud om Daniel Adams ray?

-M

Klicka in i min blogg ;)

ronja

fina bilder :)

FlizanLizan

sv: hehe omej, jora de e najs ;)

elinochamanda

allt bra ? :D

sofiefröjd; on our way back down to earth

- Jaa :D

Angelica

Okej, men du verkar ha haft en bra gårdag iaf! =) händer idag då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: