by amanda

| Vardag
Idag har det varit en ganska bra dag. Slutade tidigt och stannade kvar lite i skolan för att prata med vänner innan jag, Micke, Filippa och Rikard drog hem till mig. Kollade på film och när den var slut åkte jag och Filippa in till stan. Där mötte vi hennes mamma. Kollade lite i affärer och åt sen inne i Kungshallarna. För min del blev det Tacobar. Efter det åkte jag till Kärrtorp och gick hem till Annie. Pluggade lite med henne och Elin och sen drog Elin hem. Jag och Annie gick ut och mötte Micke. Sen träffade vi Tage och Wille. Vi stog i centrum och väntade på Leo och Muffe. När de kom pratade vi lite och sen tog jag och Leo sällskap hem. Just nu håller jag på att fixa min nya design :D Men nu ska jag kolla på paradise hotel. Vi hörs kanske senare, pussar amanda <3

ful bild men orkade inte ta en ny !
linda

hej snygging ;) hur mår du? :) <33

Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig en toppendag :D

MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Vad ska du göra ikväll?

D O L L Y

dom e små ja :)

cornelia

Hejsan, hur är allting med dig idag?

sofia

var så lite :D

hanna ★

hihi, yes :D

Becca

sv: det är bara awesome med mej :D hihi!!

Va hittar du på denna fredag då?? :b

Fanny

Svar: Varsågod :D

F

yes :D händer ikväll då?:)

fanny

hihi tack så mycket:]

Filmskribenten

Hej, läs och följ gärna min blogg http://filmskribenten.blogg.se/ skriver om filmer, handlingen osv. Lägger upp nya filmer varje dag :) Tack på förhand.

Netty♥

sv' det är fint med mig. lite trött bara, men vem är inte det efter en hel vecka i skolan? :)

ronja

fin :)

Sara - Only me

sv, ingen fara :)

hur mår du ?

erika

Tackar så mycket!

wilmaaa

svarar på kommentarer och så:)

N A D J A

samma här samma här :)

eemmapeemma

söt blogg du har!

Emma-FOTOBLOGG

Hej!

Nu är jag tillbaka på blogg.se igen!:)<3

Hoppas du kommer fortsätta kolla in min blogg!

Trevlig helg!:)<3

///

Emma

ELLA GRÖN

okej, jo samma här!:)

vad ska du göra denna fredagkväll dåP?:)

sandra

sv: okeej :) det är sådär, är jätte trött..

LINDAVIOLA!

Funderar på att sluta blogga, vad tycker du?

E M A . W O R L D - foto&design

haha tack :D allt bra eller?

guevacci

lag til ldig, nu litar ja på att du addar mig också :)

linnea

hej! snygg blogg. :)

vad gör du då ?

Johannahtuolja

Hej! =)

Vill du vara med i dagens blogg?

Kolla in min blogg då :)

Jag utser vinnaren imorgon.

Kram på dig!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: