by amanda

| Vardag

Tjooooooo ! Idag skulle jag ha varit med Tage, men han drog och jag kunde inte smsa honom heller pågrund av penga brist på mobilen -.- Så istället drog jag, Elin och Yosra hem till mig. Lyssnade på musik och åt nudlar. Efter det spelade vi lite playstation, buzz. När vi var klara drog Yosra hem och jag och Elin kollade lite på tv. Nu sitter vi här. Jag ska väl hem till mamma om en liten stund. Ikväll ska jag plugga matte till provet på fredag. Vi hörs när jag kommer hem. Puss på er alla pussgurkor :) ♥

Arkiv bild, 2009. Kommer inte ihåg mer än att vi skulle på fest i flempan ;)

ange

Okej, var hittar du sånt da?

f

Svar: Ja, okej :D

Netty♥

sv' tack så mycket :)

Fanny [FAANNYS.BLOGG.SE]

Tack :) Jag har tid nu!

Yiyi [Fotoblogg]

Sv: Tack! :D

emelie

sv; okej, läger och cup (y)

gillar dina bilder! :)

aww

det kostar 50 kr <3

fanny

ja visst är dom snygga :D!

wilmaaa

tack så mke!:d

D O L L Y

åh tack så mkt :)

D O L L Y

haha näe inte direkt, tänkte att dom e fina till fest o kjol..

fanny

hihi:) ska du hitta på ikväll då?

felicia

yes, vad har du gjort idag då?:)

felicia

ojj jävlar det va inte meningen xD :$

okej kul, vart me kompis och sen dans :)

Sara - Only me

söta ni e :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: